Menu Zamknij

Obsługa klienta

Dział sprzedaży

Skontaktuj się z nami od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
Zadzwoń lub napisz na:

+48 608 540 940

sprzedazquali@gmail.com

Dział serwisu

Nasz serwis jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
W przypadku wady zakupionego produktu skontaktuj się ze sprzedawcą lub bezpośrednio z naszym serwisem.
Zadzwoń lub napisz na:

+48 604 240 612

serwisquali@gmail.com 

Użytkowanie
Sprawny i zadbany wózek jest gwarantem bezpieczeństwa Twojego dziecka.
Dlatego przygotowaliśmy kilka krótkich i przydatnych informacji dotyczących pielęgnacji poszczególnych elementów, aby wózek posłużył Tobie i twojemu maleństwu jak najdłużej.

TAPICERKA

Należy zawsze dbać o to, aby była sucha. W razie przemoczenia wytrzeć suchą, czystą ściereczką. Warto też chronić tapicerkę przed długotrwałą ekspozycją na słońcu. Nawet najwyższej jakości tkaniny, z których produkujemy nasze wózki, mogą zmienić swoją barwę przez nadmierne działanie promieni słonecznych.

STELAŻ

To podstawowa konstrukcja wózka, dlatego ważne jest aby zgodnie z jego przeznaczeniem nie obciążać go większą wagą niż zalecana przez producenta. Pamiętaj również o konserwacji. Składaj go ostrożnie i bądź uważny przy przy pakowaniu do bagażnika samochodu. W razie uszkodzenia nie podejmuj się samodzielnej naprawy. Zwróć się do naszego serwisu. Bezpieczeństwo Twojego dziecka jest najważniejsze.

KOŁA

Sprawne koła zapewniają komfort w prowadzeniu wózka nie tylko po prostej nawierzchni, ale również w bardziej wymagających warunkach takich jak piasek czy błoto. Systematycznie kontroluj stan techniczny kół. Po każdym spacerze oczyszczaj je ze wszelkich zabrudzeń. Mokre koła wystaczy przetrzeć suchą, czystą ścierką.

Instrukcja
Pobrana instrukcja pomoże złożyć wózek w prawidłowy sposób. Wewnątrz niej znajdują się szczegółowe informacje dotyczące naszych produktów. 

Zasady i warunki gwarancji
ZASADY I WARUNKI
OKRES GWARANCJI: 2 LATA NA WSZYSTKIE MODELE
1. Gwarancja obowiązuje pierwotnego nabywcę od daty zakupu, obejmuje wady produkcyjne lub materiałowe, w oparciu o normalne użytkowanie i pod warunkiem przestrzegania niniejszych instrukcji. 2. Gwarancja nie obejmuje nieautoryzowanych nabywców produktu przeznaczonego do odsprzedaży ani nabywców, którzy zamierzają używać tego produktu do celów komercyjnych, takich jak wynajem produktu innym osobom. 3. Niniejsza rozszerzona gwarancja nie obejmuje szkód lub wydatków związanych z wadami spowodowanymi przez niewłaściwe użytkowanie, konserwacją lub przechowywaniem produktu, jak określono w instrukcjach lub innych materiałach opakowaniowych produktu. 4. Gwarancja ma zastosowanie tylko wtedy, gdy produkt został zakupiony u autoryzowanego sprzedawcy i gdy dostarczono prawidłowo wypełnioną rejestrację gwarancyjną i oryginalny dowód zakupu. 5. PROSIMY O ZACHOWANIE DOWODU ZAKUPU W CELU USŁUG GWARANCYJNYCH. 6. Wszelkie reklamacje dotyczące awarii produktów należy kierować do Sprzedawcy lub przez wypełnienie formularza online zawierającego szczegółowe informacje na oficjalnej stronie internetowej QUALI w zakładce KONTAKT. 7. Naprawę gwarancyjną wykonuje producent. 8. Okres gwarancji wydłuża się odpowiednio do czasu naprawy. 9. Podmiot udzielający gwarancji określa sposoby naprawy wózka.10. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej prosimy o pobranie jej z pliku dostępnego na stronie internetowej QUALI w zakładce Obsługa klienta – Zasady i warunki gwarancji.11. W przypadku wymiany gwarancyjnej firma zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian konstrukcyjnych w działaniu produktu bez uprzedniego powiadomienia o ulepszeniach.

KARTA GWARANCYJNA